Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Sambo drar aldri på narshpiel...men lørdag var han på fest, og dro på narshpiel. Jeg og småen var bortreist. Han og en som han aldri bruker å henge sammen med hadde dratt på narshpiel med to jenter.Kompisen hans hadde sovna i senga med hun ene, og sambo og hun andre hadde sovnet på hver sin sofa..han våknet kl 10 og gikk hjem igjen... Jeg ble så sint jeg! Han bruker ALDRI å dra på narshpiel. Og hvorfor dra på narshpiel med folk han ikkje kjenner? Og kun med han og disse to jentene?? Han har vært utro en gang før, så dette er noe jeg ikke helt liker! Vet ikke helt om jeg tror på at de sovnet på hver sin sofa jeg da..( Hva hadde dere syntest om dette? Hadde det vært helt greit, eller hadde dere som meg ikke likt det??...
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hadde blirr skeptisk ja, men min samboer hadde aldri gjort det..han hadde blitt like sint om det var meg, vi har en regel om at begge 2 SKAL ta taxi hjem..men vi er jo bare ute 2-3ganger i året også da...litt kjedelige der vi... Og hadde min vært utro som du sier din har vært før, ja da hadde jeg blir rasende og fly forbanna!!! Ditt valg, han kan jo lyve denne gang også siden han har vært utro før...men jeg hadde nok ikke godtatt det nei....!!
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde mistenkt utroskap med en gang. Men så er jeg også et brent barn som skyr ilden :-/
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Dette stinker... men mulig han snakker sant.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 huff dette hadde jeg hatt problemer med å svelge altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå