Hera83 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Argh.. Tanta til samboeren min er ei h...... drittkjerring. Hun kom innom i går for hun hadde sett at svigermor (søsteren hennes) var her og bar ut ting, så da lurte hun jo selvsagt på hva hun holdt på med. I tillegg lurte hun på hvilke biler som hadde vært her dem og dem dagene etc. Jeg ble jo forbannet for dette, men så ser hun på meg og sier: "Hvordan går det med deg da? Begynt å legge på deg mer..." Fy f**n, vet ikke om jeg skal le eller grine altså! Verste er at jeg kjenner at jeg ble litt lei meg, selv om jeg vanligvis ikke tar til meg det hun sier. Kan fortelle en annen historie også. Dette skjedde på bursdagen til samboeren min. Jeg hadde kjøpt inn is og frukt som vi skulle kose oss med på kvelden. Så kom hun jo selvsagt innom, satte seg ned og skulle ha is hun også. Jaja, is fikk hun. Da jeg forsynte meg for andre gang ser hun på meg og sier: "Åja, du skal venne ungen til is nå ja..." Er det mulig? Dette virker kanskje som småting, men vi får høre ulike kommentarer hele tiden. Håper hun sier/gjør noe skikkelig stygt snart sånn at jeg kan kutte henne ut helt.
Fullrulle86 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 huffameg... heldigvis er hun ikke svigermora di så da kan du jaffal prøve å unngå henne så mye som mulig! hun virker som ei skikkelig kjerring spør du meg...
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Svar henne tilbake når det kommer slike kommentarer... nevner hun vekta di eller hva du evt putter i munnen eller ikke så sleng en kommentar i samme bane tilbake igjen..! " ser at du også har lagt på deg litt siden sist..." " glad i is du også ja ser jeg..." Kommenter gjerne mens andre hører på, da tenker jeg at hu klapper igjen kjeften sin... å skulle noen mene at du er uhøflig er det bare å spørre dem om de synes det er greit å kommentere deg og kroppen din pga at du er gravid... er sikkert ikke så mange som nevner noe ellers vil jeg tro... åsså kan vi jo skylde "uhøflighetene" våre på hormonene.. hehe ;) må jo utnytte dem mens vi kan...
Hera83 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Ja, neste gang hun kommenterer vekta mi kommer "jeg er gravid, hva er din unnskyldning" i retur!
nr2påvei! Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Hvis det er neoen trøst så er du ikke alene om å få bemerkingene sleng etter deg. Av min mormor som jeg ikke hadde sett på en stund, fikk jeg høre at det nesten ikke var plass til meg på kameraet når hun skulle ta bilde av meg. Og av tanta mi som også var der fikk jeg høre at nå var jeg blitt drøy.... Tror nok kanskje ikke de temker helt over hva de sier, men det er ikke morro å være den som blir slengt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå