mamman til 2 godjenter:) Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Vi måtte avlive vår lille hamster gutt (Turbo) på litt over et år i dag, han var vist blitt gammel og ville ikke spise eller drikke noe da han hadde skakke og lange tenner....så da tok jeg den avgjørelsen å dra til dyrlegen med han så han kunne sovne stille inn...begynte så klart å tute før dyrlegen kom og, litt hormonell (men hadde tuta uansett om jeg var gravid eller ikke) men nå skal han bli begravet ved siden av alle de andre dyra vi har hatt opp igjennom åra...snuffs....måtte bare få det ut jeg...
Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Man blir fryktelig glad i kjæledyrene sine, Skjønner godt at du begynnte å tute. Det er kjempetrist hvis de må avlives...
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 ja, ikke sant, selvom om det er en en liten dott som en hamster..hehe..man blir veldig glad i de..
babysjuk82 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Huff,d er trist ja. Savner enda hunden eg ha når eg va liten. Verdens snillaste hund.fulgte med oss overalt.var aldri noe ondt i han. Han ble veldi gammel,men var ingen av oss som klarte og dra t dyrlegen med han. Ble tilslutt påkjørt stakkar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå