Tøysetipp Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Det gjør det sikkert for samtlige også, vil jeg tro.. Det er en tid for ettertanke.. På denne tiden i fjor besto dagene av å gjøre livet til en som stod meg nærmest - så minnerik og innholdsrik som mulig. Samtidig som jeg pugget og leste til fem eksamner. (Som jeg forøvrig bestod) Jeg merker at våren gir meg et lite løft. Og en slags styrke. På'an igjen med eksamner og lesing. Men, med en helt annen baggasje og under helt andre forutsetninger. Denne gangen er det å håpe på gode karakterer - med litt iherdig innsats og en ekstra stor porsjon viljestyrke.
Anne-B. Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Ja, samme her.. Er så lei av å gå hjemme, er i permisjon. Men nå er det mye lysere - bokstavelig talt.
Dotten Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Lykke til Her merker også jeg at alt blir bedre... Når dagene blir lysere og sola skinner, er jo alt så myyye bedre. Er jo ikke deppa til vanlig heller, men det lille løftet du snakker om, kommer så absolutt med våren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå