Espoir Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Det var en sånn elektronisk søknad. Så trykket jeg på "søk stillingen her"-knappen under feil stilling. Heldigvis hadde jeg meldt min interesse på forhånd, så arbeidsgiverne så at min manglet og kontaktet meg for å høre om det skjedd noe feil.Så det går viss bra likevel, siden det egetlig er samme firma, bare to ulike stillinger - jeg er forhåpentligvis med i løpet. det hadde vært utrolig fortærende hvis jeg ellers hadde hatt mulighet til å få stillingen, men ikke fikk den pga en så dum tabbe.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Håper for din del at det ikke er en "datastilling":)
Dotten Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 He, he. Shit happends.. Godt de fortsatt er interessert da. En sånn tabbe kan være nok til å falle utenfor... men heldigvis ikke denne gangen! Lykke til!
Espoir Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Ja, det kan jo fortsatt hende det gjør at d ikke vil ha meg. Men det vil jo vise seg. Håper det beste, men er litt flau.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå