*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Litt søkt kanskje, men noen som har tatt denne testen og stemte prognosen den gav for om det ble gutt eller jente? http://www.childbirth.org/articles/boyorgirl.html
trebarnsmamma84 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Fekk 56 % sjanse for jente...og har gutt i magen:)
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 50% sjangse for gutt og 50% sjangse for jente.. Hehe.. Jeg venter gutt..
Chick Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 56% sjanse for at blir jente. Men jeg VET at det er gutt!hehe..
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 Hehe.. da kan jeg iallefall bare glemme å tro at den skulle gi meg svaret før tiden!
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 65% sjanse for atd et er jente, og i følge UL og min egen magefølelse, så venter vi ei jente:)
Mops7 Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Hvis du skal teste sånn, så har virkelig ringtesten fungert på meg hver gang... Fram og tilbake=gutt, Rundt i ring= jente. Siden dette er en slags parapsykologisk greie eller hva dem kaller det, så er det vel ett fett egentlig hva den skal gjøre i hvilket tilfelle, bare du tenker betydningen selv. Oj, hvilken rotete forklaring.Jaja, altså, ring i hårstrå over magen, hold helt i ro. Beveger ringen seg i sirkler venter du jente, og går den fram og tilbake er det gutt som kommer:) And childbirth-testen, fikk jeg 50-50, og jeg venter gutt:)
Figa *Fødeklar* Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 56% jente. Og jeg får en jente. Testen "stemmer" jo for så vidt, men tror ikke det har noe med svarene mine å gjøre. Ren tilfeldighet heller. Hehe..
Kelly mams Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 You have a 34% chance of having a boy. And you have a 65% chance of having a girl. moro alle tester jeg har tatt sier jente, men likevel er vi nokså sikre etter 3 kikk på at det er en gutt men overraskelse kan d jo likevel bli
morijuni Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 47% gutt og 52% jente.. ganske feige svar da.. Artigere med noe nærmere 80-90%. Dersverre vet jeg ikke om det stemmer, enda..
april08baby Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 56% sjanse for jente... Jeg venter en gutt. Var på ul i dag to dager før termin så er ganske sikker... Den ringtesten har vært rett på meg og begge gangene..
Ville Vera Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Fikk 34 % sjangs for en gutt, og 65 % sjangs for ei jente. Vi venter ei jente ifølge UL!
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 30. april 2008 #16 Skrevet 30. april 2008 60% for gutt, 39% for jente. UL sier gutt, så da stemmer det nok.
ory Skrevet 30. april 2008 #17 Skrevet 30. april 2008 He he artig, Jeg fikk 52 % sjanse for jente og skal ha jente.
BitteLiten *har født* Skrevet 30. april 2008 #18 Skrevet 30. april 2008 60 % sjanse for å få jente... og etter UL å dømme skal dette være riktig:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå