Gå til innhold

Gutt eller jente, stemmer testen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fekk 56 % sjanse for jente...og har gutt i magen:)

Skrevet

50% sjangse for gutt og 50% sjangse for jente.. Hehe..

Jeg venter gutt..

Skrevet

56% sjanse for at blir jente. Men jeg VET at det er gutt!hehe..

Skrevet

69% for jente men venter gutt:o)

Skrevet

Hehe.. da kan jeg iallefall bare glemme å tro at den skulle gi meg svaret før tiden!

Skrevet

65% sjanse for atd et er jente, og i følge UL og min egen magefølelse, så venter vi ei jente:)

Skrevet

Hvis du skal teste sånn, så har virkelig ringtesten fungert på meg hver gang... Fram og tilbake=gutt, Rundt i ring= jente.

Siden dette er en slags parapsykologisk greie eller hva dem kaller det, så er det vel ett fett egentlig hva den skal gjøre i hvilket tilfelle, bare du tenker betydningen selv. Oj, hvilken rotete forklaring.Jaja, altså, ring i hårstrå over magen, hold helt i ro. Beveger ringen seg i sirkler venter du jente, og går den fram og tilbake er det gutt som kommer:)

 

And childbirth-testen, fikk jeg 50-50, og jeg venter gutt:)

Skrevet

56% jente. Og jeg får en jente. Testen "stemmer" jo for så vidt, men tror ikke det har noe med svarene mine å gjøre. Ren tilfeldighet heller. Hehe..

Skrevet

You have a 34% chance of having a boy.

And you have a 65% chance of having a girl.

 

moro alle tester jeg har tatt sier jente,

men likevel er vi nokså sikre etter 3 kikk på at det er en gutt :)

 

men overraskelse kan d jo likevel bli :P

Skrevet

47% gutt og 52% jente.. ganske feige svar da.. Artigere med noe nærmere 80-90%. Dersverre vet jeg ikke om det stemmer, enda..

Skrevet

56% sjanse for jente... Jeg venter en gutt. Var på ul i dag to dager før termin så er ganske sikker...

 

Den ringtesten har vært rett på meg og begge gangene..

Skrevet

Fikk 34 % sjangs for en gutt, og 65 % sjangs for ei jente.

Vi venter ei jente ifølge UL! :)

 

Skrevet

den stemte på meg. 54 prosent gutt :D

Skrevet

60% for gutt, 39% for jente. UL sier gutt, så da stemmer det nok. :)

Skrevet

He he artig,

Jeg fikk 52 % sjanse for jente og skal ha jente.

Skrevet

60 % sjanse for å få jente... og etter UL å dømme skal dette være riktig:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...