Gå til innhold

Gravidsymptomer vs. TRsymptomer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...klarer dere å skille de!?

Jeg bare èr så nysgjerrig på om jeg er gravid eller ikke. Klarer nesten ikke å vente til onsdagen (ikmdagen), selv om jeg fint må det... : (

Har testa i dag da, men den var negativ. Hmm....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette her. Er i min 0. pp, dvs har slutta på pillen, og venter på mensen. Er jo mange som nevner "mensmurringer" som symptom, men jeg mistenker at for min del så er mensmurringene ikke noe annet enn det de pleier å være. Men jeg tror ikke det har murra så kraftig og så lenge før mensen før, vanligvis kommer det ikke smerter før blodet, men ca samtidig. Jeg har brukt det som et tegn på at nå er tanta her, på tide å hente en tampong.

Skrevet

Jeg kjente klart forskjell men ble usikker med en gang testen var negativ. Den ble positiv 2 uker etter da.

Jeg hadde stikkinger i mage og rygg og smerter i brystene, ikke bare ømme. Detter er noe jeg ikke bruker ha ved menssmerter. Jeg bruker også å få kviser og uren hud i ansiktet ved menssmerter. Dette uteble i den perioden jeg begynte å lure på om jeg var gravid. Jeg følte meg bare rett og slett annerledes i kroppen. Ble mye mer oppblåst enn ved mensmerter og klarte ikke få igjen buksene mine neste. Ved press på magen ble jeg skikkelig uvel.

Jeg har også ganske kraftige eggløssmerter men disse uteble også. Derfor tok jeg den testen som viste negativ. Jeg var likevel ganske overbevist om at jeg var gravid.

Det var jeg, men mistet i SA i mars.

Skrevet

Mine symptomer var akkurat de samme som ved mens. Ømme pupper, mensmurringer i magen og veeeldig PMS. Noen dager etter IKM begynte jeg å fryse og bli trøtt, men tenkte ikke over det. Rasjonaliserte vekk alt sammen, men jammen å meg var jeg ikke gravid :)

Skrevet

Sist jeg var gravid,var det ingen tvil, og visste dette ikke var tr symptomer..Og da hadde jeg pms pupper,det har jeg ikke lenger..og nå stikker det i puppene og de føles helt inneklemt i bh'en..Begynner å få murringer også nå,har heller ikke det før tr..blir nok til at jeg må vente jeg også med å teste!!5 dager til ikm:((

Skrevet

Fremdeles øm i den ène puppen og ganske slapp i dag (men tror det er pga. pollen). Ellers ikke så mye å skryte av. Litt vondt i ryggen, men kjennes vel mer ut som at tanta er på vei...

Skal teste igjen i morgen tidlig, med el-strimmel...

: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...