Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 forsvinner kvalmen når babyen har komt ut av magen? eller "henger" den igjenn i noen uker etterpå eller?? Er så sliten av og være kvalm og uggen hele dagen og hadde sett fram til at den forsvant....
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Sånn som jeg husker det forsvant både kvalme og bekkenløsning med en gang babyen kom ut. Men da var det andre ting som plagde meg som vonde sting og såre pupper:/ Men det forsvinner jo raskt etterpå God bedring!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg var hvertfall helt fin etter fødsel, utenom melkespreng da =) hehe..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 til enkelte forsvinner kvalmen med en gang. men til meg gikk den ikke over før ca 8mnd etter fødselen.. var ikke like kvalm, men jeg klarte ikke spise ting jeg ikke spiste når jeg var gravid. Nå 2år etter klarer jeg fortsatt ikke spise enkelte ting som jeg elsket før jeg ble gravid. men det er vel bare jeg som er unormal. Har aldri hørt om lignende jeg iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå