berta Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 I jungelen av alt til de søte små syntest jeg det er vanskelig å vite hva man skal kjøpe.... Skal kjøpe vognpose til babyen, men hvilken ?? Har tenkt på voksiposen, den er grei å bruk i vogn, pulk osv... Så kan barna ha den lenge... Hvilken pose tenker dere andre å kjøpe ? Får barn i september.
HegeAE Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Eg kjøpte voksiposen til barn nr 1 og var kjempefornøyd med den og kjem til å bruke den til nr 2 og. Og den kan ein jo bruke heile vognperioden og.
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg er også veldig fornøyd med voksiposen. Har brukt den til mine 2 barn. Men kommer nok litt an på hvor du bor, har fått med meg at de som er bosatt på steder hvor det er veldig kaldt ikke er like fornøyde med voksi?
berta Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Vi bor i midtnorge, vestlandet. Så her regner det mest, hehe.... Tror den skal klare den kulden vi har her...
HegeAE Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Bur på vestlandet, så voksiposen passer ganske godt til det klimaet her ja. Men, er det skikkeleg kaldt, så tar ein ikkje spebarnet med ut i kulda. Har vert ute på -6 grader. Men, da var det ull på ull med lag + voksipose og teppe over igjen. Og så passe på at det ikkje er for varm for den lille som ligger i posen sin. Er det under -10 grader så tar ein ikkje barn ut i det heile tatt.
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Jeg liker best dunposer, er vaskbare, vindtette og vannstøtende.En annen viktig ting e er lettere å ha med å gjøre med tanke på at de ikke tar så stor plass som en lammeskinnspose eller voksiose.
simba>>>3gutter Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Har voksipose og bare elsker den, har brukt den mye. Har tenkt jeg skulle farge den, har kjøpt den brukt og den er ikke så veldig pen akkurat, men like god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå