skatten kom i mai :) Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 måtte bare få det ut nå blir det nedtelling av dager framover..
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Ja, jeg også. Rundet 40 dager på Lørdag. Har termin 29 mai. Så vi får telle ned sammen:)
simba>>>3gutter Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 To dager igjen før jeg er høygravid, men har følt det en stund allererde. Fikk høre i går: nå er det vel ikke lenge igjen. Blæææææææææææææ
skatten kom i mai :) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 det er godt tia går fort.. føler tiå løper fra meg til tider.. men gleder meg jo veldig til han skal komme
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 høygravid i morgen jeg:) syns det har gått fort hitill, men nå går det vel sakte..hehe..
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Høygravid idag! Jippi!!
skatten kom i mai :) Skrevet 21. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2008 ser eg ikkje e aleine med å være høygravid for første dag idag koselig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå