MissAntrop Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Noen som vet hvor man kan få sydd det? Bor i Trondheim.
Guttemamma75 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg vet at Princess og Kid kan ordne med å få sydd liftgardiner, og evt Åhlens om dere har det i Trondheim.. Koster nokså mye da, må beregne rundt 1000 kr pr liftgardin......
MissAntrop Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Å jøss!! Det var jommen mye! Tenkte å kjøpe Marimekkostoff.. Er det vanskelig å sy selv, tro?
Guttemamma75 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Ja den prisen er jo avhengig av hva slags stoff du vil ha da.. Prisen er altså inkludert stoff, men har du dyrt stoff (og det er sikkert marimekko) så blir det jo uansett dyrt.. Tror ikke egentlig det er så vanskelig å sy selv om man kan sy litt.. Er jo bare en lang remse stoff som må kantes og ha en vekt (trepinne?) nederst og øverst samt kroker for å tre tråden i som skal løfte gardinen.. Jeg vurderer faktisk å gjøre det selv - må bare få kjøpt meg en symaskin først!!! Godt tips - kjøp en billig ikea liftgardin slik at du har noe å " kopiere" etter.. Prinsippet med liftgardiner er ganske enkelt egentlig..... Lykke til!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå