skalha1t etter3.pp Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 kar dokke he kjøpt de hen?e de nåke internett side..babywatch ekje de sånn so vi høyre hjertelyd?dopler?? ka den kosta?+ej mæ vil ha:)heehh..
Saltlakris Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Bestilte den fra Danmark på billige tester. Kostet vel ca. 1600 med toll og frakt hvis ikke jeg husker feil.
Budeia og lillegutt Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jeg var heldig og fant min på finn.no... Det er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort.. Er jeg urolig nå, er det bare å finne frem babywatcheren:)
Chat29 Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Var inne på den nettsiden, men de har store leveringsproblemer og får ikke inn noe før i august. Bare å begynne å se andre plasser for min del da...hehe....mange som vil høre babyen sin...
skalha1t etter3.pp Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 oy..de va lenge til..ha lyst å høyre babyen min no ej,...heheh..he no nesten født i august ej da..hihih. takk for svara!
mama73 m/tre søte små Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Jeg kjøpte min angel sound på ebay. 230 kr inkl alt. Den er nok noe dårligere enn babywatcher,- hørte ikke noe før i uke 14. Men etter det har jeg hørt hver gang jeg har prøvd. Har hatt stor glede av den hvis jeg plutselig føler meg uttrygg.... Fikk vite på ultralyd på fredag at jeg har morkaka foran, så kjenner fortsatt ingen spark (19+1), godt å ha noe som "bekrefter" liv der inne av og til da;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå