(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 dørstokk-mila er så jævlig lang i dag..og jeg skulle vært ute å løpt litt. gjesp. joggesko står liksom å skriker, men sofaen skriker høyere..
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 jeg vil også ut... jeg vil gå tur faktisk.. men jeg oooorker ikke
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Lett på rævva og kom deg ut!!!! Føler deg så mye bedre etterpå. En dusj og en god kopp kaffe i sofaen!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 sukk ja, nå er iallefall treningstøyet hentet frem.. også har jeg fått hengt opp vasken ute i solskinnet! Pelsen soooler seg på terrassen så da får jeg vel bare trekke i treningstøyet og løpe en tur.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. april 2008 nej, alvorlig talt..nå går jeg ut i finværet og jogger!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Ja få ræva i gir nå) Hilsen ho som sitter på verandaen i sola med dataen i fanget og nyyyyter en kopp kaffe.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2008 nej, må vente litt.. må lade creativen min..kanke løpe uten musikk! fafo daaa.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Du må se å få ut fingeren nå!! Skulle gjerne vært ute i finværet jeg, men det holder seg vel til i morgen og da har jeg fri:)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 er så deilig etter man har slept seg ut på treningstur har syklet 1.6 mil idag og gått aktivt en time i skogen så nå er det bare deilig å sitte her og slappe av så kom deg ut så du kommer fortere inn igjen og kan slappe av med god samvittighet. hehe god tur
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 21. april 2008 takk, takk alle sammen. vet jo at jeg blir i bedre form og blir glad når jeg er ferdig.. men jeg må iallefall ha musikk i øra. skogens stillhet er ikke noe for meg. hehe. Treningstøyet er på og jeg var klar..borsett fra creativen da. Så da blir det fem min til her inne så jeg iallefall har musikk i en times tid.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. april 2008 da var jeg tilbake, 1 time og 10 minutter med deeeeilig løping på asfalt for å vende meg til å løpe 2.1 mil på asfalt. ;D
LizzyG Skrevet 21. april 2008 #15 Skrevet 21. april 2008 Faen du løper langt da!! Løper vel kanskje 2 km og da er det ikke mange krefter igjen gitt.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 21. april 2008 #16 Skrevet 21. april 2008 Å, så ikke det før nå, men gud så flink du er da;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 21. april 2008 mm.. men har ikke løpt mer en 7 km da..så er en sikkelig treiging! hehe... håper å komme meg opp i 10 km i timen før oslo maraton da. Har litt tid til å få opp dampen heldigvis. men ja, jeg føler meg sikkelig flink. i dag var det godt og lett å løpe. det er deilig.
Musemor med tre søte små Skrevet 21. april 2008 #18 Skrevet 21. april 2008 Erlig talt.Har du sett hvor fint vær det er idag, og du er ikke ute en gang. Se å få ræva i gir, sofaen kan du slite ut en regnværsdag....
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 21. april 2008 hehe niiina daa... jeg er ferdig med å løpe nå daaa
Gjest Skrevet 21. april 2008 #20 Skrevet 21. april 2008 Hmmm... Burde vel kanskje jeg gjøre også... Jogge Men jeg har i hvert fall vært på trening tidligere i dag da.... Hvis det er en unnskyldning for at jeg bare sitter å later meg nå?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 21. april 2008 hehehe ja, da har du jo lov til det.. om du faktisk har vært å trent allerede. nå skal jeg faktisk rocke i 20 minutter også skal jeg trene på senteret klokken 18. Bare sånn for å gi deg litt ekstra dårlig samvittighet.. og megselv god samvittighet.
Musemor med tre søte små Skrevet 21. april 2008 #22 Skrevet 21. april 2008 Sorry. Leste ikke tidlighere da jeg var ut med gutten og nøt været ;-)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #23 Skrevet 21. april 2008 Jeg skal jogge etterpå og på "trening" senere igjen - bare at det praktisk talt ikke er min egen trening. Men jeg må trene uansett... Så jeg skal bli like flink som deg skal du se;-P Har jo trent i mange timer i dag allerede.... Men det er lenge siden nå OG jeg har spist IFA... Har du forresten noen gang gått tur med rottene? I bånd?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 21. april 2008 ifa liksom..ja det var den store utskeielsen. haha. nej, jeg har ikke prøvd å gå med de i bånd. har lyst å prøve da, ville vært morsomt. hehe. de ble født i november så de er liksom ikke så gamle og det må bli godt og varmt i lufta før de kan gå ut. hehe. nå står terrassedøren oppe og de sitter i buret sitt og snuuuser ut i lufta. lukter nok spennende med frihet.
Gjest Skrevet 21. april 2008 #25 Skrevet 21. april 2008 Hehe. Jeg har skeiet ut med IFA hele uken + en slags stimorol tyggis. Så for meg å være er det faktisk det:p Ja, jeg synes du skal ta dem med ut på en liten luftetur jeg. Rundt i nabolaget. Bare for å titte litt. Hilse litt på folk osv. Jeg synes de faktisk fortjener det. Selv om de er rotter, fortjener de å få seg en luftetur i bånd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå