skalha1t etter3.pp Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 25% sjukemelde..stare me de å sjå om de e nok..e so plaga me bekkenløysing alt å ej he kontor jobb så når kl nerma sej 1-2 e ej vanvitti låke..!!sete heile dagen..synst de va tidli å få de sia ej e bære 13 veke,menmen.. andre me samme problemet så tidli?
babygullz <3 vilde Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg ble 100% sykmeldt i 1tri jeg....husker ikke hvilken uke. Var sinnsykt kvalm, og var sykmeldt frem til Uke 14 eller 15..da begynte jeg å bli sånn høvelig i form til å jobbe igjen
skalha1t etter3.pp Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 forge sv.skap var eg sykmld 100% fra uke 9..gla for de var flere av meg den tiden:)
temine Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Da trenger du det helt sikkert. Kan være det holder, men du må forberede deg på å få behov for mer. Blir ikke alltid så romantisk å gå gravis som man håper. Slet mye sist, men sitter nå nok en gang her å håper jeg er frisk og fin hele dette svangerskapet. Får se hvor lenge det varer;) Lykke til:)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Fikk bekkenløsning rundt uke 13 forrige gang, litt tidligere tror jeg. Går du til fysio? Det er å rekomendere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå