Nostalgi Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 så da er det bare å vente på at noe skal skje.. 8dager over ul termin. kanskje baby ikveld..
skatten kom i mai :) Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 ville bare ønske deg lykke til gleder meg til det er min tur ..
fiskelisken Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Lykke til skal selv settes igang til torsdag..men det er pga høyt blodtrykk. Var du litt moden eller ikke i det hele tatt ? på onsdag var jeg litt moden og håper så inderlig de bare kan ta vannet mitt Håper det går fort da så du slipper å vente så lenge på lille mirakelet
Supermamm Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Så spennende! Håper det ikke tar lang tid da! Lykke til!
hd85 Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 baby-i-april Å du er heldig, er det noe grunn for at du har fått det, er litt nyskjerrig, er 4 dager på overtid så håper de setter meg i gang når jeg skal på overtidskontroll.
Nostalgi Skrevet 21. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2008 hei igjen:) jeg var ik veldig moden . på en skala fra 1-10 var jeg bare 4. kjenner fortsatt ikke noe.. blir nok en tab til om ik lenge. lykke til på torsdag. går nok veldig bra siden du allerede var moden:) grunnen til at jeg ble satt igang er flere.. baby er 16% over gjenomsnitt . jeg er stor. lei og måtte settes igang med førstemann 13 dager over ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå