Gå til innhold

hva er typisk sommermat for dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vil gjerne ha tips til middager som er smaksrike, sunne "sommeraktige" man kan sitte ute i sola og spise. ikke grilling da grillen ikke er klar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

reker!!!!!!!!!!!!!!! =)

Skrevet

Reker, salater i alle varianter, fisk på grillen, melon og jordbær :)

Skrevet

Grillmat kan være sunt ( grille marinert magert svinekjøtt, fisk, skalldyr, sopp, grønnsaker osv)

Men sånn uten om det så:

salater med godt brød til

Steke pakker med fisk i folie i ovnen inne, fint å ta med disse pakkene på et fat ute.

 

 

Spiser mye sessongvarer som er proppfulle av friske vitaminer..så anbefaler torget på sommertid med lokalevarer. Jo kortere langringstid jo mere vitaminer i grønnsakene og frukta.

 

 

 

Skrevet

Kyllingsalat.... Mmmmm....

Jeg har i makaroni og ost og da....

 

Kylling og potetsalat!!

Og salat til.... Hehe.....

 

 

Skrevet

Grille sommerkoteletter med potetsalat,salat og det som hører med

Spekemat,potetsalat,eggerøre

Reker med tilbehør

Skrevet

Skalldyr, forskjellig friske salater, grillmat selvfølgelig med deeeeilig potetsalat til :) åååå jeg ELSKER sommer!

Skrevet

Kokt nykål, skinke, koktepoteter. med smør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...