Gjest Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Er d flere av den sorten her ?? )) Er heeeeeeelt sikker på at jeg er gravid denne gangen !!
¤mamma¤ Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jaaaaaaaaa! Dvs, fikk >El litt senere (i dag), men hadde opprinnelig IKM 3.mars....mulig det bikkes over i uke 19. Men jeg SKAL få positiv test!!!! Vi har prøvd hver dag hele uken:))))
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg har IKM 27/28. april...så jeg er sånn uke17/18...litt usikker. Føler meg absolutt ikke gravid denne gangen, men skal jo aldri si aldri da! Håper det har klaffet for deg da Gunn71!)
tingeling87 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 jeg trodde jeg skulle få ikm på søndag den 4.mai, men jeg har ikke kjent el enda så jeg får nok ikke ikm før i begynnelsen av uke 19 jeg da.. det er så frustrerende å ha ustabile og litt lange sykluser:( men vi skal nok få det til for det=)
LucyQ Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Yes jeg er med!!!! Har ikm uke 18, så her er det bare til å krysse fingrene. Nærmere bestemt 1. mai! Dette blir spennende, jenter!!!! Har for første gang i mitt liv brukt disse eggløsningstestene. El skulle etter kalkulering komme torsdag 17 april, men med testene fikk jeg først utslag 19. og 20. april. Men men...har regelmessig mens, så her er det bare å krysse fingrene for at vi alle får et positivt utslag=)
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Hører kanskje til her jeg også. Ikm ca 4 mai. Sliter med å finne el , så jeg er ikke helt sikker. Lykke til alle sammen.
mylove Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Jeg har ikm 28.april. Er sååååå utålmodig nå, har lyst å teste hver dag selv om jeg vet det er for tidlig. Cb testen skryter av at den kan vise allerede 4 dager før forventet mens, så kanskje jeg prøver på fredag? Du må ha lykke til! Håper du får positiv test!
tingeling87 Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 i dag kjenner jeg at jeg har fått el så da har jeg ikm på tirsdag i uke 19 jeg da. da ble det en lang syklus denne gangen. blir vel 34-35 dager.. det er irriterende. men heldigvis så kan jeg kjenne når jeg har el så da er det ikke så farlig om syklusen min er lang og ustabil.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 Jeg har IKM i uke 18, 28.april. Jeg fra fredag til mandag hadde jeg en liten blødning og håper på at det var festeblødning. HOlder på å slite meg ut på å ikke ta en test allerede nå. Jeg skal vente til IKM! Før deg opp på tråden "Resultat IKM uke 18" som ligger litt lenger ned. Litt gøy å få det slik oversiktlig slik at vi kan følge hverandre.
Gjest Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Takk for lykkeønskninger !! )) Ønsker dere d samme !! Dette er jo superspennende, jeg har virkelig troen denne gangen!! Igår og idag har jeg hatt slik merkelig "press" i nedre mage, nesten sann d kjennes ut ved full mens.. (synes jeg å huske...), og d tilskriver jeg SELVFØLGELIG feste !! ))
zavanna Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 ikm 28 april her og. Kan ikke si at jeg kjenner noe som helst, men det har jeg ikke gjort på de forige heller. Bare å vente å se om tr kommer eller ikke
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 ikm 2.mai. Føler ikke noe spesielt, men er vant med at det ikke er noe nå, så jeg blir ikke så ovverrasket om tr kommer denne gangen også:/ Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå