Gjest sug lut satan i toern Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hvordan går det med avtalen vår? Hver time, husk det!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Skal jeg svare deg litt, kanskje? Skal se om jeg finner deg...
piano♫ Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Vel, det er starta eget innlegg om at det er så kjipt at folk er så kjipe som svarer litt --- eeeh --- sarkastisk. Vonbroten, spurven?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Meir eitrandes forbanna, inneslutta og vanskeli å ha me å gjer.
piano♫ Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Men syntes du ikke det var en god ide å måle tempen hver time (planlegger morgendagen), altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå