3barnsmamma<3 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 jeg taster inn første dag i siste menstruasjon som er 6. mars, da får jeg opp en termin på 14. desember ved 28 dagers syklus. i en annen tabell i ei bok jeg har får jeg ved 28 dagers syklus termin 11. desember. Dette stemmer jo ikke?? det sies at uketallet på min side skiftes på termindagen(ukedagen terminen er på), men 11 desember er torsdag men jeg skifter uke på tirsdag. dette stemmer jo heller ikke.. og 14 desember er på søndag, men nå er jeg tydeligvis 6+2 står det på kalkulatoren. Jeg vet at terminen vil bli flyttet ved UL i uke 18/19, det har den gjort de 2 andre gangene også. første gangen med 8 dager, andre gangen med 11 dager, hva nå? Jeg kan altså ha en termindato mellom 11-21desember...ikke enkelt dette.. Hva i all verden skal jeg skrive som termindato? hva er riktig??
Løvetannfrø;-) Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Kan dessverre ikke svare deg helt på dette, men du er ikke den eneste som er forvirret. har en termin fra den 17 til den 24 selv jeg.....ifølge forskjellige utregningssteder. Men lar det hele bare ligge frem til min første lege time, som er om en uke, da får jeg svaret og tar det som selve terminen. Så skriv den terminen denne siden gir deg og bytt heller når du har fått riktig termin fra din egen lege:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå