berta Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Har fått "dilla" på fersk ananas.. Spiser så mye at det svir og klør i munnen, men klarer ikke holde opp for det er såååå nydelig !! Akkurat passe sur og søt :-) NAM
*Lucky _baby* Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 mhm, da er vi to:) min kjære hater ananas, så d passer meg utmerket:D har du fått vite kjønnet da?
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Enig....det er bare helt nydelig!!! Har ikke dilla, men spiser det ofte... Nå skal jeg ut å kjøpe ananas... nam nam nam
berta Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Har ikke fått vite kjønn nei... Dessverre så kunne de ikke se det på ul.. Men skal snart på en ny ul, så håper at de kan se de da :-) Hm... tror du det har noe med kjønn å gjøre hva man får dilla på ? Hva med deg, vet du kjønn ?
*Lucky _baby* Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 nei, jeg vet ikke helt, synes bare d er så spennende å prøve å tippe hva man får:) jeg vet ikke kjønnet enda, er bare 14 uker på vei, men får vite d om en mnd:) Noen påstår at en kan vite ut ifra hva du har dilla på hvilket kjønn du venter... men d er jo bare sånn litt tilfeldig tror jeg da:) Blir spennende å se hva vi får da:)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Ååå, nå må jeg avsted å kjøpe ananas. Spiste mengder av dette hver eneste dag de månedene jeg bodde på Hawaii, begynte å blø i munnen. Hehe. Men stoppet ikke likevel. Kos deg med ananas og vårsola
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Jeg og er veldig glad i det. Spiser så jeg begynner å blø på leppene :-s Når jeg først begynner så klarer jeg liksom ikke å stoppe :-) Heldigvis ikke det verste man kan få dilla på...
Gjest Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Fått dilla på ananas på boks jeg Hermetisk ananas er nesten like godt som fersk:P Spesielt hvis den har stått i kjøleskapet og er god og kald.. nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå