1baby,og 1 spire Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Lurer på om når man kjøper refilposer til bøtta, er det da så få poser som det er i bøtta når man fikk den.? Hvarte kun til 3 tømminger.
velsignet med to Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Ok, vi har og den. Tror det var like mye pose i refillen som i den første, men det varte til mer enn 3 tømminger her iallefall.
Solskinnstrall Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Vår varte vel til en mnd tror jeg- men det kommer jo kanskej litt an på også Jeg har akkurat kjøpt meg 3pak refil nå og er veldig fornøyd!
loveandmarriage Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Det varer til mer enn 3 tømminger her hvertfall! Et lite tips fra meg: Bruk bleiebøtta kun til bæsjebleiene, i og med at den holder lukta inne i bøtta. Også kan du ha en annen bøtte til tissebleiene. Jeg bruker sånne avfallsposer fra Maxi, som koster 10kr for en pakke. Mye billigere, og da varer refillen til bleiebøtta mye lenger. Bare et tips, er jo ikke sikkert det passer alle. Men sidne vi har plass til en søppelbøtte til på badet, så funker det fint hos oss:)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 vi bruker en refill pr mnd ca...er man flink til å pakke inn bleiene godt så de blir små er det plass til maaange bleier i den..å vi bruker den både til tissebleier og bæsje bleier...
1baby,og 1 spire Skrevet 21. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2008 Tusen takk for alle svar og tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå