Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 21. april 2008 #26 Skrevet 21. april 2008 Ja det er helt tullete med to innganger, hehe. Stjeler mye av plassen på kjøkkenet. Jeg vil gjerne ha sånn innbygget komfyr. Og må jo skapene osv gjøres noe med der uansett. Sexy skyvedører i 70tallsblått og et hvitt skap midt på gulvet. HEhee! :_D Og nydelige 70tallsmønstrettapet. Men, vi får det billig og når vi er ferdig med å pusse opp er det flott
Gjest Skrevet 21. april 2008 #27 Skrevet 21. april 2008 Veldig greit med sånt som ein kan hive ut med god samvittighet
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 21. april 2008 #28 Skrevet 21. april 2008 Haha, det er litt koselig da:-) Sånne kjempeblomster på veggene, skjønner ikke hva de tenkte med på 70tallet. Jeg vil gjøre mye avjobben selv + svigerfar er murer og kan fikse membran osv. Men jeg liker å male og jeg vil også legge gulv selv lb.a Og alt må gjøres før vi flytter inn, nytter ikke akkurat med den turboprinsessa mi å gjøre noe som helst med henne tilstede Hvor får man billigst men gode fliser?
klg,2 boys now:) Skrevet 21. april 2008 #29 Skrevet 21. april 2008 vi har ikea kjøkken veldig fornøyd med det.lett å bygge på nett siden dermers han du flytte å leke med plassen.ville helt klart kjøpt induksjon det er fantastisk:) har kafe latte på veggene her malt over vanlig strie,men eik gulv.veldig fint synes jeg.passe farge så ikke alt visses så godt.lå lønne gulv da vi kjøpt å gud alt visstes. billige fliser får du på salg nesten over alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå