Me & Ne Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Som ikke er for dyre men heller ikke sånn prix varer. Tenker spesiellt på renseprodukter som man ser og kjenner virkning av. Erfaring?? :-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg har blandingshud, ganske tørr, men kan også være feit og kvisete:( Og har prøvd alt fra Dior, Lancolm, hm-produkter og butikk-varer. Men for meg fungerer decubal sine produkter veldig godt. Bruker ansiktsrensen (skum), skrubb og ansiktskremen i ansiktet. På resten av kroppen bruker jeg (innlysende) bodylotion.. Syntes den er skikkelig feit og god, likevel er den lett og man blir ikke klissete etterpå. Og selfølgelig; SOLKREM! Man får sikkert tak i mere fancy kremer, men jeg syntes PizBuin er god. Det ser ut som om kvisene min tørker ut fortere og at den øker blodsirkulasjonen i ansiktet. Decubal finner man på apotek, koster ca 120 kr pr produkt.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg sluttet å få kviser da jeg sluttet å bruke renseprodukter. Helt sant!Nå bruker jeg kun vann. Kjøper gode bomullspads, renser nøye med fuktet pads morgen og kveld. Har investert i god fuktighetskrem, Clarins sin dagkrem for alle hudtyper. Dyr, men drøy og helt fantastisk god. Bruker lett solkrem beregnet for ansikt om våren/sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå