Gå til innhold

Andre som er i pysjen enda............?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, eri pysjen enda, men nå ser det lyst ut for en liten kattevask og et skift................:-)

Min lille nyfødte skriker ut all sin ensomhet hvis hun må ligge alene noene minutter, og det er skriking på HØYT NIVÅ. Hun har en stemme som en ettåring, og stopper ikke av seg selv..........og ser ikke ut til å elske å sove, akkurat......blææææ!!.

 

Puh....

 

Jeg håper ikke dette skal vare for lenge, for jeg får jo ikke gjort noe som helst. Mitt eneste realistiske mål for dagen er å hente storesøster i barnehagen, hehe....

 

Jeg må bare innrømme at jeg allerede er drittlei av å ha en baby koblet til puppen døgnet rundt, uansett hvor søt og nydelig hun er.

 

Det var dagens hjertesukk......;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp jeg sitter i pysjen ennå.har netopp fått lagt mine 2 små så nå hiver jeg i meg frokost og skal hoppe i dusjen etter d:)

 

trasi når de ikke vill sove og kunn henge i puppen.kjenner til den ja.

 

håper d blir bedre ettervert og kos deg masse me den lille:)

Skrevet

D ble en sjapp dusj gi,minsten hyla så han hikkstra stakkars..

Skrevet

oi, du har TO små...........:-)

da skal jeg ikke rope for høyt, jeg:-D

 

hvor stor aldersforskjell er det ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...