Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hadde negativ test i mars, og hadde mensen to dager etter test.. er naa saa "heldig" aa ha TR paa besoek igjen. Faar man normalt starte ved denne mens eller maa man vente en til menssyklus? Skal til samtale igjen paa torsdag nemlig, og har saa klart lyst aa starte saa snart det lar seg gjoere...;-)
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 jeg fikk starte opp igjen allerede ved første mens etter MA sist gang... og vi fikk vår Sofie på det forsøket...så det kan hvertfall fungere fint. Tror det er litt individuelt når du får starte opp igjen, men du må jo hvertfall sjekke ut om du får lov!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Ja det skal jeg..Sitter og haaper..Tok jo saa laaaang tid foer vi fikk kommet i gang sist gang... Haaper aa bli gravid foer jeg blir 30 ...;-s
MK73 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Hvis du hadde ordinært forsøk kan det hende du må vente en syklus til, det må man på Ullevål. Men jeg vet at dette varierer fra klinikk til klinikk, mange begynner på igjen etter andre mens. Hvis det var fryseforsøk, så kan du trolig starte nå. Uansett så tar du det selvsagt med klinikken :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå