Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Var i forrige uke på helsestasjonen fordi jeg trodde jeg hadde fått sopp på brystet, det var rødt og ømt,men lillemann hadde ikke tegn på det i munnen sin. Men nå har begge brystene blitt værre, og de er vonde og ømme hele tiden, både når de er fulle og når jeg ammer, og verst etter amming. I tillegg har jeg fått rødt utslett under begge brystene som kløør... Jeg blir gal, hadde vært så digg å bare komsa seg med en liten baby, istedet for å ha så vondt hele tiden...
Yo&La+spire Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Sa de på helsestasjonen at det ikke var sopp? Det kan vere at du bare er veldig sår da, og det kan jo klør også...Har du prøvd å smøre med noe? Purelan er veldig godt for såre bryst, og helt naturlig. Du trenger ikke vaske det vekk før du ammer engang! (og veldig bra mot bleieutslett og tørre lepper;)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 De sa det ikke var sopp ja.. Brystvortene er såre, så de lufter jeg og smører, men er selve brystet utslettet er på..Bruker også bryst skjold for å lette litt, men funker ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå