Reveenka Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 En venninne ble operert for brystkreft for tre år siden, og ble behandlet med cellegift, stråling og "hormonbremsing" etterpå. Nå har det dukket opp en druestor , fastsittende kul på pannebenet. Hun hadde gått med den i to måneder uten å gjøre noe eller fortelle det til noen, og da jeg fikk vite det, presset jeg henne avgårde til legen som sendte henvisning. Innen begynnelsen av mai skulle hun få innkalling, og nå venter vi.... Har en kollega som fikk spredning til ansiktsskjelettet etter brystkreft, så dette er tøff venting.
phantomet Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Huff...skjønner at det er tøft å gå slik å vente! Det er jo ikke hyggelig å kjenne på frykten og bekymre seg over hva en slik kul kan være...Og siden du allerede vet om andre som utviklet kreft i skjelettet etter brystkreft, er det kanskje ekstra belastende å vente slik. Jeg synes det var bra at du som god venninne presset på for å få henne til å sjekke det nærmere...selv om jeg igrunnen skjønner henne også...som utsatte det... Håper din venninne får de beste resultater etter undersøkelser, slik at hun kan leve fullt og helt uten en slik påkjenning hengende over seg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Sendt sms til deg jeg.. Sender deg her gode tanker og med håp om en god utgang. Og en DIGER KLEM
♥Snulder Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Au da!!! Så vondt å gå og vente i uvisshet!!! Men ät hun har gått såpass lenge med den... kanskje hun simpelthen har ønsket å gå i "uvitenhet" og håpe at det er ufarlig. Fortrengningsevnen er merkelig av og til. Krysser fingrene for at det skal gå bra! Godt hun har gode venner som deg som kan pushe på litt!!!!
Maud Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Så kjipt å bli gående og vente på dette. Hun har sikkert dyttet det langt ut fra tankene sine og nå når det er oppe i dagen, må hun gå og vente. Sånt skjønner ikke jeg. Helsevesenet må da kunne takle dette raskere? Kanskje hun burde mase og høre hvor hun ligger i køen? Sender varme tanker både til deg og henne.
coscos Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Hei! Sender masse varme tanker til deg og din venninne. Fint at du fikk din venninne av gårde til lege. Bedre å få visshet og mulighet til å få behandling, enn å gå i uvisshet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå