madde på pergo Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Nå er jeg vanvittig lei!!! Er i min 9ende pp!!! Har ikke hatt mensen siden februar!!! Har dere noen tips for å få igang mensen???
Maine Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Provera. Gis på resept. Det er det hormonet som kroppen vanligvis produserer mellom el og mens. 10-14 dager med provera gir blødning når man stopper å ta tablettene. Det fikk igang min syklus for noen måneder siden.
mumifrøken Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jeg har ingen erfaring med dette selv, men har hørt at akupunktur kan gjøre underverker for en syklus litt ute av drift. Jeg håper det ordner seg for deg snart!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Jeg hadde time for første gang idag hos akupunktør... Er veldig spent om det vil virke på meg!!
Venter09<3med ny spire Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 jeg skal ha time hos akupunktør i morgen.. gleder meg gjorde det vondt eller???
Cybele Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Jerg øogså har kastet meg på akupunktutbølgen, la oss følge hverandre og se hvordan det går:)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 Det gjorde litt vondt når hun stakk inn nålene, men det er verdt det hvis det blir en liten spire ut av dette her.
Hippomama Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 virker det virkelig? får du igjen eggløsning og da eller? jeg har heller ikke hatt mensen siden februar, og begynner og bli utålmodig...
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Eller få igang TR for den saks skyld... hehehe
Maine Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 Etter en kur med provera har jeg hatt 3 sykluser med utslag på el-tesen. De har vært på 37, 32 og 32 dager. Tar også pyridoksin (B6) som fås uten resept på apoteket. Den skal visst stabilisere syklusen. Be om provera hvis det har hengt seg opp!
Venter09<3med ny spire Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 nå er det 1 time og 27 minutter til jeg skal inn å sette noen nåler i meg.. gruer meg litt for å si det slikt.. men det er vel vært det hehe.-- skal fortelle dere ettterpå om det har virket på meg jeg..
Venter09<3med ny spire Skrevet 22. april 2008 #14 Skrevet 22. april 2008 Hei alle sammen.. da har jeg vært hos en akupunktør. d virker som at dette skal kunne sette i gang alt sammen, men jeg skal holde dere oppdatert da jeg får mensen eller hva som skjer med kroppen min..
mumifrøken Skrevet 22. april 2008 #15 Skrevet 22. april 2008 Spennende! Jeg håper virkelig dette gjør susen for deg )
Venter09<3med ny spire Skrevet 22. april 2008 #16 Skrevet 22. april 2008 hei folkens lovet å holde dere oppdatert.. til nå i kveld har ikke mensen kommet men håper den ikke er langt rundt hjørnet.. noen som har gjort det som vet hvor lang tid det tar? det sies fra 2 timer til 2 dager,, men merker at det er ting som skjer med kroppen litt da.. ett lite håp...
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 22. april 2008 #17 Skrevet 22. april 2008 Det har ikke skjedd noe her enda ihvertfall!!! Skal dit igjen til torsdag å få flere nåler i meg =)
Venter09<3med ny spire Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 når satte du nåler sist da? hun regnet med at det holdt 1gang ho siden jeg ikke hade tid til å komme idag eller i morgen da.. vis ikek skulle jeg kontakte henne igjen da..
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 23. april 2008 #19 Skrevet 23. april 2008 jeg var der på mandag... Har ikke merket noe enda. Men skal dit imorra, så håper det skjer noe mer da!!
Venter09<3med ny spire Skrevet 25. april 2008 #20 Skrevet 25. april 2008 hei har det skjedd noe mere nå eller? sorry detaljer, men jeg har nå begynt å få litt lyserosa utfold jeg da, så håper det er ett godt tegn.. hehe .. noen flere som har hengt seg på akupunktur eller=???? hehe
Cybele Skrevet 25. april 2008 #21 Skrevet 25. april 2008 Jenter! Jeg var hos akupunktur for første gang på onsdag. Jeg fikk nåler og ble bedt om å ligge stille i tjue min (jeg tenkte pokker heller, detta da var lite stell for mye kæsj, hehe). Jeg pustet dypt og sovnet nesten. Etterpå gikk jeg hjem, og vips, så sovna jeg. Sambo var helt forbauset. Jeg sov 6 timer midt på dagen (hadde sovet 7 timer på natta, og sover aldri på dagtid til vanlig!). Så sto jeg opp, var vanvittig tørst og gikk på universitetet. Da jeg kom hjem fra lesesalen kl ni, gråt jeg av tretthet. Jeg var helt ute, og kl 23.00 sov jeg som en stein, helt til 0900 neste dag! Noe lignende har aldri hendt meg før. Dagen etter (torsdag, i går) opplevde jeg for første gang masse el-slim! Det var ikke til å ta feil av! Jeg har produsert slim i hele går, i natt og litt i dag. Antar el er i morgen eller så. Så, konkluderer med at akupunktur absolutt er til hjelp for å få sving på el og mens. TR må jo nødvendigvis komme om to uker. Kan selvsagt bare dreie seg om tilfeldigheter... jeg er iallefall superfornøyd. Går rundt og føler megs om alle kvinners mor, som superfruktbare eva i paradiset, hehe;)
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 26. april 2008 #22 Skrevet 26. april 2008 Åh, kanskje spira di sitter allerede nå snart babyhåp!!! Det hadde vært gøy! Jeg har ikke merket så mye enda jeg da.... Jeg skal aldri ta en eneste p pille igjen!!!
Venter09<3med ny spire Skrevet 26. april 2008 #23 Skrevet 26. april 2008 hei igjen jenter.. da var mensen kommet 2(3) dager etter nålene.. deilig skal jeg si dere etter så lang tid uten mensen så er dette sykt deilig... hehe babyhåp: hvor mye måtte du betale? mener jeg betalte 250.- for 1time og 30 minutter.. trur nåler hjelper for det meste jeg folkens.. sett igang å bestil time det hjelper dere...
Cybele Skrevet 26. april 2008 #24 Skrevet 26. april 2008 Oi, da var det billig der du bor;) Jeg betalte 400 spenn! For 1time... Men hun har bra rykte på seg hun dama, fant henne ved å google akupunktur + barnløs, og da kom det frem gamle tråder hvor folk har fått superhjelp og spirer i magen. Bor i Bergen,jeg, kanskje storbyprisen er stivere enn bygdeprisen (aner ikke hvor dere bor, altså)? Men, nå begynner jeg å miste troen på min nyaskaffede fertilitet. Jeg er ferdig med slimproduksjonen (torsdag og fredag), og det finnes ikke antydning til positiv el-test:( Tester både morgen og kveld. Morgen med morgenurin. Kanksje er kroppen bare halv-fiksa, hehe, at akupunkturen satt i gang masse østrogenproduksjon, men at ingen egg er klare enda, grunnet alle p-pilleåra? Sukk. Noen som har hørt om el-slim uten el? Og snoopy81, jeg er ikke superhoven altså. Jeg får ikke til å svare på PMen, fordi postkassa di er for full! Vi må holde hverandre oppdatert jenter:)
*Drømmer Skrevet 26. april 2008 #25 Skrevet 26. april 2008 Må man til lege for å få henvisning til akupunktur? Moter meg enda opp til å ringe legen for sjekk.. Men tror jeg skal bytte lege, han er utlending, bodd i Danmark siden han var liten, så flyttet han til Ålesund, før han kom hit... Pakistaner med Dansk og Ålesund-sleng.. Nei, pokker, skjønner ingentingen, jeg :-O heheh... Forrige syklus var 12 uker, på mandag er det 11 uker siden jeg hadde mens.. :-O Er såååå drittlei... Nå har sambo sagt RETT UT at han vil ha barn, men det er da ikke så lett når syklusene er på 3mnd :S Må være noe galt... 3mnd er vell ikke innen "normalen"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå