Gå til innhold

Hvor finner jeg fine sko til 9 mån jente??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til fine (og ikke alt for dyre..) sko til jente på 9 mån?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mente at det ikke anbefales sko til sånne små. De har bedre av å gå uten sko. Helsesøster sa til meg at jeg kunne evt ha på tykke sokker hvis de skulle ut. Eller sånne skinntøfler for å beskytte

Skrevet

Tror eg ville satsa på myke skinntøfler dersom hun ikke går selv enda. Name it tøflene (selges i exit butikkene) er ikke så veldig dyre (150 ca) og veldig gode:)

Skrevet

ok, men vesla er ganske aktiv og reiser seg og vil gjerne ta noen skritt. Så nå som det begynner bli varmt ute tenkte jeg at sko var greit.. Når sa helsesøster at man kunne begynne da?

Skrevet

HS har ikke sagt noe om det til meg....men enig med deg i at ute er det greit med sko ja. Der er det jo mye rartde kan trakke på....

Når snuppa begynte å gå kjøpte vi see kai run sko. De er nesten like myke som skinntøfler, men har skikkelig såle slik at de kan brukes ute. Disse anbefales av mange!!

Skrevet

Hørtes bra ut! hvor finner en de da?

Skrevet

Glemte selvfølgelig å skrive det ja...hehe:)

mammamya.no har lite utvalg og de er dyre, men det er norsk nettside.

filabel.dk har godt utvalg, men er dansk og det blir derfor dyrt med toll

comfykid.com er US nettside, og de fleste skoene er under 200 kr så du slipper toll, men må kansje beregne litt lenger leveringstid....(alt fra 3 dager til 3 uker...)

på seekairun.com finner du lere nettbutikker som selger, men de fleste er US da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...