Kvitrebekk Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Noen som har gode tips for å unngå at rådyr spiser opp alle blomstene mine? Er så lei nå!!! Ikke morsomt å gjøre det koselig og flott og komme ut dagen etter for å finne at alt er spist opp :-( Har forsøkt noe som heter Revira. Det fungerte første året, men ikke i fjor. Har også lagt ut hvitløk. Tror snart jeg ender opp med å skifte ut alle blomstene med akeleier, for de spiser de ikke!!!
*ale* Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Ulvelukt på boks???? nei vet sannelig ikke.. spesielt... hehehe.-..
Kvitrebekk Skrevet 21. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2008 Har hørt det skal fungere, men hvor får man tak i det? Ikke sett det noe sted.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Besteforeldrene til sambo hang ut cdplater i trærne og buskene. Høres rart ut, jeg er enig, men de sa det fungerte godt. De hadde samme probemet, men det kom seg og de henger ut cder hvert år.
*ale* Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Hør på sånne jakt og fiske butikker, kanskje de vet... Det med CDer har jeg sett, men lurt på hva ialle dager de holdt på meg. Nå vet jeg det... hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå