Mummimamma;-) Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Lurte på om jeg skulle prøve 3D-ultralyd denne gangen, det ser så spennende ut. Noen som vet hva som er det beste tidspunktet å gjøre det på? Når har man best oversikt liksom?
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg tok 3-D UL i uke 29 sist, så kjempe bra. Det er vell rundt den tiden som er best..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå