Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Vi har vært sammen i 8 år. De 2 første årene hadde vi helt fantasktisk sex, men siden da har det bare gått nedover. Det blir rett å slett veldig sjelden. Sist gang var 1 januar i år,gangen før der var i september en gang.Det verste er at de siste 2 årene,har vi kun hatt sex når vi har drukket,aldri ellers. Og når det blir, så er det klar ferdig ferdig, varer max 5 minutter,og han tenker kun på seg selv.. Nå har det seg sånn,at jeg kunne hatt sex hver dag hadde det vært opp til meg. Det er han som ikke vil. Har prøvd å snakke med han flere ganger, og han sier rett ut at jeg ikke tenner han lenger. Hvordan skal jeg få han til å tenne på meg igjen da? Han er ikke akkurat så veldig tiltrekkende selv,er blitt småfeit og enormt hårete,men det er ikke det som teller for meg. Er nesten så desperat at innpakningen ikke er så nøye. Sex er veldig viktig for meg. Kroppen min er ikke den samme som den engang var,etter 2 graviditeter,men jeg er da verken feit eller noe.. Det er faktisk så ille,at jeg onanerer hver eneste dag,så fort jeg blir alene i huset. Må ha min daglige dose,dette er noe jeg ikke legger skjul på heller. Hadde det ikke vært for at vi har barn,hadde jeg gått ifra han for lenge siden,har det helt jævlig med meg selv,kun pga sexen,eller er alt ok.. Greit at sex er ikke alt, men det betyr da noe. For meg ganske mye. Så nå lurer jeg på om noen av dere har noen gode tips/råd om hva jeg kan gjøre for å få orden på sexlivet? Kan jo ikke akkurat tvinge han heller.Er skikkelig frustrert over dette.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Om sexlivet skal være bra, må du jo tenne på mannen din, noe du sier du ikke gjør fordi han er feit og hårete. Fy skam deg!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg har ikke sagt noen steder at jeg ikke tenner på han fordi han er småfeit & hårete,bare at han er det.. Det ville i det minste vært en grunn, noe han ikke kan gi meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå