NoDoubt Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Har sjekka vår nå og det viser seg at vi skal ha mer igjen på barnehagen. Vi byttet barnehage i fjor og det var kun innbetalingen fra den nye barnehagen som var registrert. Så da skal vi ha 4-5000 til igjen på skatten! Good;D
Mille** Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jepp, det lønner seg. Glad jeg er gift med en revisor, overlater alt det der til han. ;o)
*ale* Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Jeg tar den fram til stadighet, men ender med å ikke orke... Skjønner lite av det og har ikke energi til å sette meg inn i det--- *sparke meg selv bak*
NoDoubt Skrevet 21. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2008 Hehehehe;D Min er langt fra revisor;-) Tenker vi tar ned på likningskontoret sammen en dag og leverer der. Prøvde å levere på nett men da kom det opp at jeg måtte levere dokumentasjon på andre barnehagen. Så da får vi gjøre det på likningskontoret!
Gjest Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Hmm, nå er jeg sikkert veldig dum, men er foreldrefradrag og utgifter til barnehage det samme?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Søren og, ellers hadde vi og hatt mer å trekke fra, hehe ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå