Gå til innhold

Flere med barn som ikke beveger seg rundt enda?


betty74

Anbefalte innlegg

Når man leser noen tråder her får man inntrykk av at nå kryper hele gjengen.. Vel, ikke mitt barn! Jeg er ikke bekymret, for storesøster var likedan. Men det er vel ikke bare her vi tar livet med ro foreløpig?

Mini snur seg rundt, det har hun gjort en stund, men bare en vei og jeg trenger ikke akkurat sikre stikk-kontaktene våre på en stund enda.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her krypes eller åles det ikke ennå, men han snurrer rundt sin egen akse når han ligger på magen, og ruller begge veier. MEn han kan når han virkelig vil, merker jeg, spesielt ledninger er veeeldig spennende så her må det ryddes unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi kommer ikke så langt hun heller.. men har nettopp begynt å åle seg i ring. og hun rulle fra rygg til mage og litt mage til rygg... Syns ALLE på hennes alder kryper , sitter osv... Men det kommer vel snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Magnus er mitt tredje barn, og han er meget aktiv, og tidlig ute, (syns jeg da) men ville bare si at hans to eldre søsken ikke kunne noe som helst når de var 6 - 7 mnd, de bare lå der, kunne ikke rulle rundt engang.. hehe... ikke var de noe unormale av den grunn, hadde bare ikke hastverk med noe som helst, gikk ikke før de var nesten halvannet år :) så det er stor forskjell på barna. Men veldig spesielt og nå få en gutt som er myye tidl ute enn de to... regna liksom med at jeg fikk enda en "treiging" hehe.. Kjempegøy ! men blir jo straks mer slitsomt da :) Så bare å nyte at du vet hvor du har jenta di foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minsten tar også livet med ro foreløpig. Han snur seg ikke enda, har bare nettopp begynt å vri seg over på siden. Det kan faktisk se ut som om han prøver å komme seg fra ryggen til magen. Når han ligger på magen skyver han seg litt bakover og såvidt i ring, men dette gjør han ikke med vilje.

Så det haster ikke med å sette opp trappegrind på den nye trappa enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere ;-) Sønnen min har rullet fra rygg til mage lenge nå, men det er det. Han liker seg heller ikke så fryktelig godt på mage, så enten legger jeg meg ned og underholder litt eller så snur jeg ham tilbake hvis jeg ikke har tid akkurat da ;-) Han er 6 mndr i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla mi blir 6mnd til søndag,og hun prøver å krype men kommer ikke særlig langt. HUn ruller fra rygg-mage, mage-rygg, og roterer med kroppen når hun ligger på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...