Gå til innhold

Har du sett The orphanage enda cherry coke?

Anbefalte innlegg

Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp*
Skrevet

? Begynte på den igår kveld men måtte legge meg.. Er den verdt å se da? Virket forøvrig om du ikke har sett den som den kom bittelitt sent igang, men jeg tor den er ekkel

Videoannonse
Annonse
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Må bare stjele litt av tråden her hehe;P den er ikke skummel, syns den bare var trist e=((( så blei litt skuffa..

Skrevet

Okei så den ekle posituren tidlig i filmen er ikke ekkel? Det er jo litt trist med han gutten da, dør han eller ?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Skal ikke røpe så mye av den, for da ødelegger e filmen. Kan bare si at den ikke blir skummlere enn det som er i begynnelsen:) bra film,men var mer trist enn skummel=/

Skrevet

Hey! Har ikke sett den ennå, men skal snart=) Lite film på meg i det siste! Skal du se den i dag da? Gi iallefall en tilbakemelding.

Mer trist enn skummel var Pans Labyrinth også....Sett den da, Odin?

Sett noen andre gode filmer i det siste da, Fløyel?

Skrevet

Går jo alltid i film her vet du cherry'n.

Har sett Spider forest, Vital og oldboy på nytt, hehe. Også har jeg sett Onibaba på nytt, den er veldig gammel men ganske tøff.

City of God og djevelens ryggrad er to filmer jeg har sett igjen.

Ikke sett pans enda dessverre. Men jeg trenger noe seriøs horror, har dere noen tips?

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Ja den pans labyrint var bra:) den Orp. er i samme stilen. Overraskendes slutt kan man si;)

Skrevet

City of god er jo en kjempefilm det. Hadde helt glemt den=) Den må vel sees opp igjen en gang. Har sett litt etter horror filmer, men finner bare sånne "teenage" tulle horror, ala den nye motorsagmassakren type film (skjønner?=)) Har lyst å se Devils rejects, men har ikke kommet så langt ennå. Men jeg er jo litt svak for zombie/splatter/slasher filmer:)

Skrevet

Haha, huff, det er så mye dårlig horror. Trodde 1408 skulle være knallbra men den tapte seg skikkelig. Hvor ble det av de seriøse gyserene liksom .Devils reject? Hvordan film er det?

Du må se djevelens ryggrad, den er kjempebra. Har du tatt en titt inn i den asiatiske filmverden da?

Skrevet

Devils rejects er oppfølgeren til House of 1000 corpses av Rob Zombie (altså en zombie film i dobbel betydning).

Så deler av en film som lillebroren min hadde med seg (en koreansk? horror), men så kanskje 10 minutter og jeg husker ikke navnet. Skal låne den med han til helga , kanskje. Ellers har det som sagt blitt veldig lite fil i det siste. Skal skjerpe meg=) Er ferdig med eksamen i begynnesen av juni, så da skal jeg ta meg "ei kjølpe" med filmer.

Skrevet

"Begynte på den igår kveld", sier du.... er den ute på dvd allerede? Eller er den på nettet?

Har så lyst til å se den, men den kommer ikke på kino her jeg bor :-(

Skrevet

*kremt* ;-)

Den kommer vel på dvd snart ;-)

Skrevet

Ok, stod på hugget til å tråle alle dvd-butikkene her, he, he.

Da tar jeg heller en kopp kaffe til og får roen tilbake...

Skrevet

Men hvor bor du da? Den går jo åp kino overalt i norge

Skrevet

Ah, rob zombie er bra. Hehe

Du må finne navnet på den, koreansk er faktisk bedre enn japansk. Du må forøvrig se sympathy for lady vengeance. Den kommer du til å elske, det bare VET jeg!! :-D

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

E digger skikkelig sånn zombie filmer, det gjør ikke gubben hehe;P så den nye day of the dead her om dagen, var oki den hehe;) litt sånn b film over storyen,men var bra effekter etc. Zombiene kunne klatre i taket som edderkopper=O

Skrevet

Zombie filmer er jo pur underholdning!=) Ikke skummelt, ikke ekkelt, bare morro!

Skrevet

Den høres så utrolig kjent ut.Gammel film? er den ute på dvd?

Vill anbefale deg en film også, Fløyel. Har faktisk ikke anbefalt denne til noen, for den er ganske sær. Og for å være helt ærlig, satt jeg igjen med en merkelig følelse etter å ha sett filmen. Var usikker på om jeg likte den eller ikke. Anbefaler den til deg, siden du er så rar;) Sær, rar, trist og veldig vakker (visuelt sett). Tideland av Terry Gilliam.

Skrevet

Nei den er ikke så gammel, men den er råbra. Handler om en rimelig hevnlysten dame som virkelgi tar hevn. Hele serien er oldboy, sympathy for mr vengence, og sympathy for lady vengeance. De er knallbra ale sammen.

Haha, takk for at jeg er så rar da ;-)

Anbefaler deg også Rød, hvit og blå. Pluss Dekalog - du skal ikke slå ihjel.

Skrevet

Bor i England.

Den går på kino her også, men så klart ikke på min lokale kino...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...