Gå til innhold

Hvilke fødselstegn kan dere som har født fortelle om???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde ingen tegn før vannet gikk med nummer en tidlig på morran..først da kom slimproppen, og deretter løs mage og rier...

 

Spent på når lillemann bestemmer seg for å komme ut, siden det er 5 dag på overtid nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

starta med noe som minnet om mageknip i 3-4tia på natta...i 5tia gikk det over til kraftige,regelmessige "kynnere"/menssmerter...dette var jo da rier og de ble bare kraftigere og hyppigere...når jeg kom inn til undersøkelse på sykehuset ca 11 hadde jeg 7cm åpning og kl 14.24 var det gjort...så ikke noe til hverken slimpropp eller vannavgang...hadde bare et forbigående øyeblikk med kvalme pga sterke smerter...ellers var det heller lite fødselstegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murring to dager før. Sov nesten ikke natten før vannet gikk. Akkurat som kroppen sa ifra at noe skulle skje. Fødte 4 dager før termin. 18 timer fødsel og deretter haste keisersnitt. Ta akupentur, det hjelper. tok dette samme dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvelden før hadde jeg masse uregelmessige kynnere. De forsvant på natten. Vannet gikk kl.9. Fikk kraftige rier med en gang, og gutten vår kom til verden kl.14.12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kramper i magen og regelmessige kynnere dagen før fødsel. Dette gikk over til rier i løpet av natta. 14,5 timers fødsel. Vannet gikk ikke, det måtte de ta på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var urolig,- som om noe var på gang (men det var jeg forrige gang også, og det i en mnd før det skjedde noe)

Sov enda dårligere de siste nettene før fødsel.

Var kvalm og kasta opp noen dager før ting skjedde.

Kynnere hadde jeg lenge, og de ble ikke særlig krafigere, men kanskje litt hyppigere.

På morgenen før det bar avgårde til sykehus var det slim med blod på papiret når jeg var på do.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, dette er mitt første svangerskap og jeg har ikke født ennå, men sitter her med relativt hyppige sammentrekninger og regner med at fødselen er i gang på et tidlig stadie nå så jeg forsøker meg likevel...

 

Masse aktivitet i babyen, stikninger og små-kramper fra ca. 22 og utover kvelden før. Masse aktivitet i babyen gjennom hele natten - uvanlig.

 

I to-tiden kjente jeg første sammentrekning, og de kom med ganske jevne mellomrom helt fra starten, og helt ulikt noe jeg har kjent gjennom svangerskapet. Må konsentrere meg på pust og avspenning for å komme gjennom dem.

 

Drakk masse vann tidligere på kvelden og dette måtte selvsagt ut. Mange do-besøk.I halv tre-fire tiden kom det blodblandet slim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på do 4-5 ganger ( bæsja), lite søvn dagen før, slimproppen gikk ca. 16 før han var ute, masse kynnere som kom hyppigere, sterke rier...og til slutt trang til å presse--Å "plopp" ut kom han ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnere som ble vonde og kom ofte. Disse gikk gradvis over i rier. Starta søndag kveld, da hadde jeg noen få. Så begynte det å bli mer fra ca kl 13 på mandag. Kl. 17 skjønte jeg at jeg skulle føde innen kort tid. Kl 18 ringte jeg føden. Kl. 19:30 kom jeg inn på sykehuset. Kl 06:47 tirsdag morgen var han ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Våknet om natten av blodig slim og litt rier, dro på sykehuset om morgenen og hadde 3 cm åpning. Fødte samme kveld, nå er jeg hjemme og koser meg

veldig med babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...