Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Ville dere reist til Praha (5000 kroner for reise+hotell) eller blitt igjen i Norge og brukt dem på shopping for deg og mannen? Hehe, luksusproblem...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hadde dratt til praha så klart. byen i mitt hjerte.
tre_prinsesser Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Ville reist til Praha og shoppa der =)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 ...Men får man mye klær for 5000 i praha? Planen er å bytte ut klesskapet når jeg har gått ned mine 15 kilo=)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 Jeg har mine ekstra oppsparte penger på sparekontoen :-DDD Gjerrig som jeg er.....men de får vel en nyttig misjon etterhvert... T.o.m feriepengene går i år til noe "nyttig"..så tar vi båt og hytte ferie i sommer heller...spanderer på oss en stor stamp i hagen her med vedfyring og hagestue :-D
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 Ja, du får nok både klær, opplevelser, vanvittige gode middager og såre skosåler for 5000 i praha :-)
tre_prinsesser Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 som fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* sier, du får mer for pengene der altså! Dessuten er det klær som ikke "alle" andre har Slutt å tenk, pakk kofferten!
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 21. april 2008 #10 Skrevet 21. april 2008 Hm, kanskje vi skal slenge oss på tur da=) Vil ha masse klær for pengene jeg=) Hehe! Noen som kan si noe om klesprisene? Hvor mye billigere det er hvis du sammenligner med Norge?
Gjest Skrevet 21. april 2008 #11 Skrevet 21. april 2008 Jeg ville ha betalt regninger.... kjipern jeg:/
Mamma med to søte små Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Vi reiste til Praha for halvparten inkl. hotell. Har du sjekket litt på nettet? Så får du enda mer å shoppe for! Norwegian.no hotels.com *misunnelig*
cherry coke Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Mener å huske at klær ikke var speisielt billig? Mener det var "norske" priser på klær. Men ALT annet er billig:)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 21. april 2008 #14 Skrevet 21. april 2008 Ja prøver å finne billigere hotell og fly, men det skal passe med jobben også...=P får se hva vi finner=)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 21. april 2008 #15 Skrevet 21. april 2008 Vi betalte 3500 tilsammen tror jeg for hotell + fly. Bodde på Corinthia Towerst, høyt oppe, helt vilt sted å bo :-) Likte meg der. Fly var også kjempebillig, reiste 28.08.06 på bryllupsreise. Skal def tilbake dit i august i år med jenta. Du får masse klær for pengene Rebel. Det er mye billigere der. Jeg kom hjem med to ekstra kofferter og hadde masse penger igjen. Det lønner seg forøvrig å kjøpe et ukeskort på trkk og tbane om du skal ta mye av det. Og ha med deg gode sko, man går jævlig mye i praha
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 21. april 2008 #16 Skrevet 21. april 2008 Det skal jeg huske=) gud, nå fikk jeg lyst å reise altså...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 21. april 2008 #17 Skrevet 21. april 2008 Ja det er en flott by, masse å gjøre. Husk å reise til plzen og kutna hora for beinkirka. Pass litt på å avtale pris med taxisjåfører for ellers blir du rundlurt, og be de kjøre pent - for det gjør de ikke ellers, hehe. Også burde du spise på U pravdu i sentrum :-) Kjempegod mat
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 21. april 2008 #18 Skrevet 21. april 2008 Her var mange tips=) dette skal jeg skrive ned! Har hørt at sko er greia i Praha. Jeg har skofetisj og kan shoppe sko til jeg stuper, hvor er stedet for meg da?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 21. april 2008 #19 Skrevet 21. april 2008 Kjøpt bunad. Mannen er ikke mitt problem.
cherry coke Skrevet 21. april 2008 #20 Skrevet 21. april 2008 Taxi greiene er et godt tips=) Sko er virkelig greia i Praha, ja. Midt i sentrum ligger en tre etasjes sko butikk (gjorde iallefall, er 11 år siden jeg var der). Men husker ikke navnet. Mye kult og myyyye rart!! Kjøpte meg et par platform boots der...brukte de ikke mye når jeg kom hjem, for å si det sånn=)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 21. april 2008 #21 Skrevet 21. april 2008 Skal vi se, jeg shoppet mest siste dagen, og husker ikke hvor du skal gå av, men det er et stort handelssenter i midten av byen, på hver side, begge fører merkesko. Og jeg mener å huske det var veldig billig :-) Praha er bare genialt, det er byen for alt! :-D
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 21. april 2008 #22 Skrevet 21. april 2008 Å gud, 3 etasjers butikk med sko? Herregud, der er det nok farlig for meg å gå vil jeg tro... hehe! spørs om jeg har nok peng til det da...=P Bunad har jeg så det trenger jeg ikke=)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 21. april 2008 #23 Skrevet 21. april 2008 Det er ikke BARE sko :-p Det er masse klær. 'men jeg brukte myee penger på klær da. Også er det mange andre rare fine butikker i praha hvor du kan gjøre kupp på kjemperare ting. Forøvrig ligger det et STORT kjøpesenter utenfor praha, ta taxi dit. Masse forskjellieg butikker, marks & spencer etc, egentlig alle mulige butikker. Skulle sjekke om mcdonalds smakte bedre i praha men der tar de 5NOK for ketchup. Var forøvrig like døll som i norge :-p
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 21. april 2008 #24 Skrevet 21. april 2008 Ah, ser jeg og cherry snakka om forskjellige sentere :-p men det stemmer det hu nsier
Mom2Two Skrevet 21. april 2008 #25 Skrevet 21. april 2008 Hadde helt klart valgt å reise, men ikke nødvendigvis til Praha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå