minni`79 og gogutten Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Sønnen min på 9 mnd er så lite tolmodig når han er for seg selv på gulvet. Han kan være opptatt med lekene sine i et par minutter, men så blir han lei og suterete og vil ha underholdning av oss. Er redd vi har skjemt han bort.... Hvordam er barna deres på dette området?
Yrha Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Har han begynt å krabbe da? Gutten vår ble såå mye gladere når han fikk til å bevege seg og utforske alt! Ellers er de ordentlige lekene hans kjempekjedelige stort sett, men alt annet - gamle fjernkontroller, mobiler (uten batteri), ukablader, ting fra kjøkkenskuffa - er superspennende. Jeg sitter ofte på gulvet med han når jeg syr, leser avisa, spiser brødskive, osv. Han er mest fornøyd da De er vel bare sosiale, disse babyene!
Yo&La+spire Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Snuppa leker også helst med det som ikke er en leke egentlig:) og hun kan leke mye på gulvet alene, men eg må vere i rommet da. Så lenge hun kan se meg er hun fornøyd:) Tidligere, før hun kunne krabbe, kunne hun bli litt misfornøyd når det ble for lenge på gulvet (og frustrert fordi hun ikke kom seg rundt), men da tok eg henne bare på ryggen en liten stund, gjorde noe husarbeid, og når hun fikk komme ned igjen var hun som oftest fornøyd:)
FanteGuri Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Veslejenta vår har vært utålmodig lenge hun også, først da hun var ca. 10 mnd at hun kan leke alene på gulvet 1/2 times tid uten å sutre, når vi sitter på gulvet sammen med henne kan hun holde på mye lenger. De liker nok selskap disse smårollingene, men jeg mener de må lære seg til å være tålmodige og leke litt alene, derfor tar jeg henne ikke opp med en gang hun begynner å sutre, forsøker da å vise henne en ny leke som kan være interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå