emili78 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg er så sinnsykt glad for at jeg har blitt gravid. Trodde ikke jeg skulle bli så glad som jeg ble. Jeg har 3 barn fra før, vi ønsket oss ett til og har jobbet i litt over 2 år for å få det til. En ting er i hvertfall sikkert at ønske om å få barn kan være like sterkt selv om mann allerede har barn. Nå bare venter jeg på at alt skal gå bra og at jeg skal bli ferdig medførste 3 mnd. Har termin ca 28.desember, men det kan fort bli januar. Har ikke vært hos legen ennå, men vet når siste mens var og har derfor regnet ut fra dette. Lykke til med alle dere som har små frø i magen sin og lykke til for dere som prøver:-))))))
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Så kjekt:-) Gratulerer!!!!!!!!!!!!! Jeg er også ufattelig takknemlig for graviditeten!!!!!!! Første her da;-) Lykke til videre til deg også!!!!!!!!! :-)
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer! Jeg har også termin i desember (4.). Jeg er førstegangs og gleder meg veldig mye jeg også
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Gratulerer så mye:-) Venter nr 4 jeg å, har termin 13 nov. Om en uke er jeg 3mnd på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå