snart tobarns Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 verker i hals og kropp...og er småkvalm. Hadde det enda bare vært den løse magen, skulle jeg heller vært glad. 13 dager til termin... for det er vel ingen fødselstegn i dette...?
Bebis08 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Kanskje småkvalm kunne være et tegn, men vondt i halsen tror jeg ikke pleier å være et fødselstegn... Du får bare håpe det gir seg til du skal føde så du er frisk og opplagt til da....
Mona63 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Har ligget en uke i influensa nylig. Sår hals og verking i kropp. Hoste (det verste med krampe i magen etterhvert), men lav feber. Ta det med ro. Det er tøffere for kroppen når man er sliten fra før pga graviditeten. Drikk mye og få i deg litt mat selv om det ikke smaker... (uke 36 nå).
snuppelura_jente3 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Uff så kjedelig... Har hørt at kroppen har en tendens til å utsette fødselen til man blir frisk igjen, når man blir syk sånn rundt fødetid.. For min egen del.. Jeg fikk vannkopper i mitt 2. svangerskap... og to dager etter koppene var tørket ut - satte fødselen i gang.. jenta ble født 4 dager før termin. Så hos meg stemte iallefall det... Kroppen skal jo også orke å gå gjennom en fødsel, og da er det greit å være friskest mulig... Men kjedelig er det når det står på.. Lykke til og god beddring )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå