Gå til innhold

Reisetrille til treåring - Carena?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi drar til Praha (med brostein?) i juni med småen som da har fyllt tre år. Vi trenger en trille som da er lang nok til at han kan sove litt i den, han er fortsatt en dagsover... Kommer også til å bruke den nå utover og så lenge han har bruk for vogn, i tillegg til feriebruk.

Prismessig vil jeg ikke gå over 1000 kr, og har sett på Carena Easy. Er den kort i ryggen? Noen andre forslag? Trenger ikke noe luksus, men en trille som er enkel å slå sammen og er god å trille, selvsagt.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste nettopp dette innlegget på barnevogndebatten, kan kanskje være noe?

http://www.dinbaby.com/forum/thread/137507307

Uten adaptere og fotpose er den sikkert ikke mye over 1000-lappen. Og regntrekk kan du kanskje bruke noe du har fra før?

Carena easy er ikke spesielt lang i ryggen, tipper den hadde vært kort for min 3 -åring iallefall. Men har aldri prøvd da...Uansett har jeg hørt så mye negativt om den trillen at jeg hadde aldri kjøpt den. Er visst veldig dårlig å trille....

Skrevet

Jeg har den selv og må si at du får hva du betaler for. Jeg bruker den ikke. Hadde jeg visst hvordan den er når jeg kjøpte den hadde jeg ikke kjøpt den. Men heller gått litt opp i pris evnt. kjøpt brukt.

Hjulene er definitivt ikke beregnet på brostein eller hvordan en skriver det. Da ville jeg kjøpt en med større hjul.

Skrevet

Takk! Ja, småen er ganske lang (!), så det er viktig at han får god plass.

Burde jo uansett prøve i butikken før vi kjøper noe, men jeg er fortsatt hypp på flere tips!

Skrevet

Ja, det med hjula har jeg også tenkt endel på. Da tror jeg nok Carenaen forsvinner fra blokka..

Takk skal du ha!

Skrevet

Har du vurdert å få tak i en brukt Easywalker classic eller brio race e.l? Litt dyrere, men da har du en ordentlig vogn som er god å trille, behagelig å ligge osv. Er større enn paraplytrillene, men likevel ikke så store og de er enkle i bruk.

Skrevet

Er ikke de litt store å ha med på ferie, da? Inn og ut av butikker og sånn.. Vet ikke jeg, altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...