Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså med tanke på utdanning.

Hvordan funker det egentlig. Er der en automatikk i det? Eller må man få godkjent graden et sted? I så fall hvor?

Og er det sånn at man får utdelt et papir på at man har en grad, eller hvordan er det?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Kommer an på hva du har gjort underveis, om du har tatt et program som går ett sted eller satt sammen med to studiepoeng i papirsløyd fra høgskolen i Innvik, fem i tankefeltterapi fra alternatividiotakademiet, osv. UIO sender ut noe automatisk, men om de tar tar med bare egne kurs veit jeg ikke.

JA, du får papir på det. Litt småvanskelig å søke jobb ellers.

Skrevet

Ooooki, fant forsåvidt at man automatisk fåt tildelt grader på det programmet jeg følger. Men lurte på om jeg, siden jeg har et grunnfag også fra et annet studiested nå har en bachelor. Ikke at det har noe og si egentlig, jeg har ikke tenkt meg ut i arbeidslivet riktig ennå. Bare greit og vite lizzzm.

Ja, jeg regnet nok med at man fikk et papir på selve graden. Men tenkte der kanskje var en mulighet for at man måtte dra med seg vitnemålene fra alle de forskjellige fagene i stedet for et bevis på selve graden.

Skrevet

Er gurnnfaget inne i bacheloren eller utenom?

På vitnemålet for graden står det sikkert fremdeles spesifisert hvilke fag, hvilket semester og hvilken karakter, vil jeg anta.

Skrevet

Altså, om jeg regner med grunnfaget sammen med det jeg har tatt på uio nå, har jeg bachelor. Det fyller ihvertfall kriteriene.

Regner med at hvilke emner man har tatt og hvilken karakterer man har fått står oppført jeg også, håper ihvertfall det. Om ikke er det nå ganske meningsløst å prøve å gjøre det bra på eksamen.

Skrevet

Sikkkert same shit, new wrapping, men de nye gradenes uendelighet av små toskete enkeltkurs som gir egne små toskete enkeltkarakterer gjør det jo unektelig noe grumsete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...