Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere begynt med det på vogna nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp. en liten stund siden jeg begynte med det.

Skrevet

JA! Er masse kryp i lufta allerede.. æsj,syntes det er skummelt. I vinduet på soverommet også. :)

Skrevet

jeg begynte i går men ser ingen andre som gjør det! godt det ikke bare er meg. hehe

Skrevet

Jeg begynte akkurat NU! Satte lillemor ut på altanen og da så jeg en diger humle.. tenkte at det kanskje begynner å bli en del dyr i lufta nå ja.

Skrevet

Men er deres HELT tette ved strikket? Hos meg KAN de finne veien inn,hvis de er ute etter henne,men da har de flaks. Huff..

Skrevet

jeg håper det! jeghar ikke sett noen hull enda

Skrevet

Nei ikke hull,men den går liksom ikke 100 % helt inntil ved strikket hvis du skjønner..

Skrevet

jeg bruker myggnetting hele året jeg! Snuppa sover jo en til to lurer ute hver dag, så for å være trygg på at feks katter ikke skal komme opp i vogna har jeg det på bestandig:-)

Skrevet

jeg hadde på netting på vinteren når hun sov ute jeg og..

jeg skjønner hva du mener. der er den ganske tett inntil på vår vogn. men vi har en litt dum kalsesh eller åssen det skrives på vogna så det er et bittelite hull på hver side men jeg tror ikke det klarer å komme seg inn noe der.. håper jeg da!

Skrevet

Samme her.. er ikke så redd for stikk ,men tenk på humle i halsen !! ja eller katter selvfølgelig..

Skrevet

Skriver litt i ørska her,men vi satser på de er tette hos alle de små :-)

Skrevet

Ja, her også - myggnetting på vogna hele året!

Det gjør vi i barnehagen også.

Pga, katter og også annet .... Da er man iallefall på den sikre siden og det er ikke noe belastning eller jobb å ta den på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...