Gå til innhold

Er nok litt gal...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men MÅ bare opp på gjesterommet med noen få dagers mellomrom for å "leke" med vogna.. Teste ut litt.. Slå den sammen og ta den opp, sjekke tepper og poser oppi den.. Dra håndtaket opp og ned igjen (teleskophåndtak) .. Og i det hele tatt bare stå og beundre den litt!! Min flotte Emmaljunga edge duo combi i fargen Elk!! Som nå bare mangler en nydelig liten baby oppi!!! (8 uker til termin så har jo litt tid å "leke" på...) ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg leker også! 25 dager igjen! JIPPI, da skal vi ut å kruuse i min fine simo kombi! :D

Skrevet

Ahh! Godt å høre at jeg ikke er alene om "galskapen" :-) Er jo bare så godt åtenke på!!

Skrevet

hehe... sånn var jeg sist da jeg gikk gravid.., nå har vognen stått i gangen siden januar.... men bruker fortsatt den andre vognen til snuppa da... (måtte kjøpe ny siden hun har roas vogn og vi får gutt denne gangen)... men har vært å ordnet og stelt i den nye vognen litt og..;) gleder meg til å bruke den nå snart.... 12 dager til termin nå..;)

Skrevet

hehe...akkurat som å se meg om dagene nå. har litt under 6 uker til termin, men gleder meg vilt til å bruke min fine emmaljunga edge duo i fargen grey/appel:) må inn på det rommet hvor alt til babyen er siden vi har maten til bikkja der..hehe..så da står jeg å titter litt...hihi

Skrevet

Ja ikke sant! Er jo bare en herlig følelse.. Vi hadde en 13 år gammel vogn til førstemann, men måtte kjøpe ny siden fjærene og festene ved hjulene til den gamle knakk.. Og det ikke er mulig å få nye siden den er så gammel.. Pluss at ALT vi hadde til førstemann var arvet, så det å få noe så nytt og fint i hus er liksom helt uvirkelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...