bruse Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hvor varmt er det ute før dere tør å amme i parken el.l?
Snupi27 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 jeg har ammet ute. i går.. det var varmt og godt ute
kath gutt07 & jente10 Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 ammer ute nå ja. ingenting som er bedre enn friluftspupp! hehe
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Så pass varmt at jeg ikke fryser når jeg løfter på genseren og hiver ut puppen. Men er egentlig mer "redd" for trekken. Vil helst ha det nesten vindstilt. Har amma ute 2-3 ganger i år. Da satt jeg i hjørnet i terrassen og der var det varmt gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå