nita&junior Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Vi har tenkt å reise til Hellas i starten av august,da er jeg 32 uker på vei.Men nå begynner jeg å tvile litt...må jo være veldig slitsomt??Så jeg lurer litt på å ta ferien i desember i stedet...da er den lille ca 3 mnd.Men det er vel sikkert også slitsomt?Pga samboers jobb er dette de eneste mulighetene vi har.Forslag eller erfaringer??
Gjest Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Hei Jeg har ingen erfaring - men tenkte bare å spørre om du har sjekket opp at du får lov til å fly siden du er i uke 32. Spør flyselskapet. Jeg for min del synes det høres mer slitsomt ut å reise i uke 32 fremfor desember, men det er jo mer sommer i august enn desember og alt avhenger vel også av størrelsen og formen din :-) noen er forholdsvis små og spreke og fungerer fint, mens andre er store, tunge og sykere - når tassen er 3 mnd er det jo liten aktivitet på dem, går vel mest i soving og amming (?) vil jeg tro. - men som sagt, jeg har ingen erfaring.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Sjekk med flysselskapet ang om du kan fly i uke 32. Vet at en del opererer med flyforbud etter uke 36, og hvis du skal fly så skaff deg i alle fall en legeattest som viser at du er en frisk gravid. Personlig tror jeg ikke jeg ville valgt Hellas i august, for det er jo en av de desidert varmeste månedene. Ville nok heller gått for desember, og kanskje Kanariøyene i stedet.
MKS mor til 2-tette Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Vi reiser ikke til syden i sommer på grunn av graviditet, jeg blir så utrolig varm (sliter litt nå ) Vi var på gran canaria da førstemann var 4 mndr. og det gikk som smurt og vi hadde det helt topp. Veldig greit når du fullammer, da har du jo alt med deg . Greie bleier har de også, men ta med våtservietter fra Norge (for der nede er de parfyrmerte).Så hvis jeg var deg ville jeg ventet til desember. NB! Husk at du må ha Pass til den lille og det tar normalt 14 dager.... Lykke til og god tur!
Edelweis Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 jeg reiser ei uke til tyrkia når jeg er i uke 32. å gleder meg masse. skal jo bare slappe av og nyte dager på stranda, i vannet tenker jeg=) tenkte også på å dra når bebis var liten, men ser for meg at det er mer slitsomt jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå