Gå til innhold

jeg har ensuuuuper svigermor:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville bare si det da jeg leste en annet innlegg om at det er så mye svigermor-hakking her inne..

svigermora mi må være en av di beste!!'

utrloig hjelpsom snill grei, alltid blid,ler mye,eeeeelsker å bare sitte å se på barnebarnet sitt, handler en del klær til gutten og andre ting (har ikke spurt ho,men ho gjør det bare;)

ho har også vært helt super nå da jeg har hatt mye ryggsmerter pga prolaps..

det eneste negative er at hun bestandig har noe på lur til han:/ gotteri o.l.

men vi har sankka med henne ang dette,og det hun gjør nå er å heller gi han noe "sunnere" og bedre gotteri.. feks sånner fisker i blå poser,knaske-røtter, frukt,yoghurt osv..

så jeg er kjempe-fornøyd med svigermora mi:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre =)

Jeg er også kjempe fornøyd! Ho storkoser seg når junior er på besøk, og ho passer han gjerne! Ho orker ikke passe han så mye nå som han er så aktiv, pga de er litt opp i alderen!

Men det er aldri nei i hennes munn, og ho er kjempe flink med junior! Er så godt å kunne la ho passe han, mens jeg slipper å være nervøs for om det går bra!

Godt å høre at vi er flere som er fornøyde =)

Skrevet

Heldig du.

Jeg trodde en tid min svigermor var super selv..men det var bare en maske..

Etterhvert gled masken mer og mer vekk..

Hun spurte aldri hvordan det gikk med den lille ved sykdom..

Tok aldri kontakt..

Hun baksnakket den andre svigerdattera si..

Hun hadde svært så lite pent å si om moren til svigerdatteren..

Hun beklaget div situasjoner ang andre svigerdatteren sin..

Hun giret seg opp for ingenting

La nesen sin oppi ting hun ikke hadde noe med og lagde stor konflikt for ingenting..

Hun nesten planla konfrontasjoner..

Ikke virket hun ivrig når vi spurte om hun kunne passe den lille..sa hverken ja eller nei så da ble det til med at vi sluttet å spørre.

Nå har vi ingenting å gjøre med henne lengre. Det er noe vi begge (mannen min og jeg) har bestemt.

Jeg har sagt flere ganger til mannen min at hun er jo moren hans så han bør da ha kontakt og at det er opp til han om moren hans skal ha kontakt med den lille, så han får jo ha kontakt med henne, bare så lenge jeg slipper å ha noe med henne å gjøre mer. men han vil ikke mer. Hun har ødelagt ting som ikke kan repareres i dette forholdet.

Skrevet

Har skjedd mer enn det som har ført til at vi ikke har kontakt med henne i dag. Er bare en liste over ting som begynnte å balle på seg.

Jeg begynte etterhvert å miste tryggheten på svigermor.når hun snakket slik om svigerdatteren og familien og andre..ja, da kunne jeg vedde på at så fort jeg snudde ryggen at det var jeg som var temaet...

Hilsen Anonym ovenfor

Skrevet

Tommelen opp for denne svigermoren din.

De fleste venninnene mine har det bra. Da er det sårt å oppleve det som vi gjør, men på disse sidene har jeg fått enorm støtte og gode tips. Så i dag mestrer både mannen min og jeg foreldrene hans. Så det kommer mye godt ut av å faktisk sette ord på slik man har det. Det vil du nok merke om du mot allformodning skulle få problemer en dag.

Takk til alle dere DiBere som bare er der : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...