Nora 82 Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 jeg er trøtt og kjeder meg...hehe. ikke lenge igjen..
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg kjeder meg! Sitter her som et slakt på sofaen som alltid.. Håper han kommer snart, jeg er nemlig LEI
Gjest Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Vi er flere som kjeder oss:) Har vasket baby tøy i helgen så jeg lurer på og gå å legge det pent på plass, må bare finne litt energi først:) Hehe, kansje jeg skal spise en is, det hjelper mot de utroligste ting for tiden...!! Hold ut jenter, jeg prøver besatt og tenke positivt på og nyte roen så lenge det varer, det fungerer bra helt til rastløsheten tar over:)
Babyluren Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Jeg vegeterer i svigerfars grønne godstol, med laptopen i fanget og strikketøyet pent dandert ved siden av... Prøver å bli kvitt den irriterende sommerforkjølelsen jeg har klart å pådra meg 15 dager før termin. Var et godt tips her om å spise is. Helt sant at det hjelper mot det meste for tiden!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 Hjemme med syke barn. Munn-, hånd- og fot-virus ellerno - Eldste begynte torsdag og har fremdeles utslett, så kan ikke i barnehagen. Mini hadde feber i natt, og har fått utslett i dag. Kasta opp også =P Starter også permisjonen min om en uke =)
Grateful mom Skrevet 21. april 2008 #7 Skrevet 21. april 2008 8 arbeidsdager igjen! Så er det permisjon... håper på like fint vær da som det er nå.. så kan jeg sitte på terrassen og strikke eller noe, med tekoppen ved siden av
Bebbiss Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 I dag har jeg sovet til 10, vært hos JM (har termin i morgen), vært hos veterinæren med hunden (som hadde klart å få en plastperle tredd fast på ene hjørnetanna, og vi fikk den ikke av igjen her hjemme!!), vært på butikken, laget mat og spist. That's it...
prematur chris Skrevet 21. april 2008 #9 Skrevet 21. april 2008 ligger som en slakt på sofaen med feber og forkjølese:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå