Gå til innhold

Dere med nordlandsbunad...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe....ble påmint noe jeg har tenkt på. ;o)

 

Hvilken farge på strømpene skal det være når man har blå nordlandsbunad?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen sier svarte og noen sier hvite....selv bruker jeg svarte:)

Skrevet

Brukes om hverandre, men sorte er vanligst mener jeg...

Skrevet

Skal vel være svarte strømper til blå bunad, og hvite til den grønne.

Jeg har grønn bunad, men har aldri hatt annet enn svarte strømper.

Skrevet

Takk for svar. Da blir det svarte strømper. :o)

Skrevet

gammel tradisjon er at man bruker svarte når man er gift og hvite om man ikke er gift. men jeg bruker svart og er ikke gift. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...