Mille** Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Hehe....ble påmint noe jeg har tenkt på. ;o) Hvilken farge på strømpene skal det være når man har blå nordlandsbunad?
mamma-til-4 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Noen sier svarte og noen sier hvite....selv bruker jeg svarte:)
*ale* Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Brukes om hverandre, men sorte er vanligst mener jeg...
MammaTil2 Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Skal vel være svarte strømper til blå bunad, og hvite til den grønne. Jeg har grønn bunad, men har aldri hatt annet enn svarte strømper.
Mille** Skrevet 21. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2008 Takk for svar. Da blir det svarte strømper. )
Snupi27 Skrevet 21. april 2008 #6 Skrevet 21. april 2008 gammel tradisjon er at man bruker svarte når man er gift og hvite om man ikke er gift. men jeg bruker svart og er ikke gift. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå