Gå til innhold

Jeg er så stolt av min lille prins : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er snart 2 år og blir storebror om litt. Han har vært superavhengig av smokken sin, så vi tenkte å snakke litt med han om å kutte ut smokk på dagen og la smokken ligge i senga når han er våken. Tenker at det er lettere å få han til å slutte på dagtid før babyen kommer, enn etter (da kanskje denne babyen blir en smokk-baby også).

Har prøvd et par ganger før men da har han blitt hysterisk, men i helga sa han ja til at smokken skulle kun bli brukt i senga, gikk fint bort til senga si og la den der. Fredag spurte han ikke etter den (dag 1), lørdag spurte han etter den 1 gang, men godtok at smokken skulle ligge i sengen. Synes det var så godt å få smokken når han skulle legge seg i går.

I dag spurte han etter smokken når vi skulle av gårde i bhg, men godtok at den skulle ligge i sengen.

Var det virkelig så enkelt, eller kan jeg bare vente på et tilbakeslag snart ? Er så stolt av han. Han gikk med smokken konstant i munnen før, bortsett fra i bhg da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink!! Vi gjorde det på akkurat samme måte, hun var nettopp fylt to år. Var en del skriking første dagen, men så gikk det over. 6 mnd senere sluttet hun med nattsutten også, gikk kun en natt så var det over. :o)

Skrevet

Oj, så bra : ). Håper nattsutten går like bra her også : )

HI

Skrevet

Gikk greit da min datter slutta med smokken å. Hadde litt skriking 2 kvelder, men etter det ville hun ikke ha den lenger.

Gikk jo greit hos deg, men kan være det blir værre når den nye babyen kommer og kanskje begynner med smokk, men kan gå bra å for han er jo storebror. Å storebrødre bruker jo ikke smokk.. :-)

( leste overskriften litt feil først da hehehehehe. Leste::: Jeg er så stolt av min lille penis..... Sperra øya opp å måtte lese engang til hehehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...